16/06/13

Filled Under: , , ,

Contest SEO Melayu Boleh 2013



Jujur aku katakan ini adalah buat julung-julung kalinya aku menyertai kontest SEO. Sebab sebelum ini aku kurang arif berkenaan SEO dan juga aku kesuntukkan masa untu menyertai kontest SEO. Namum berkenaan kontest yang aku sertai ini, aku tertarik kerana selain daripada kontest ia juga ada niat murni. Untuk menyahkan perkara-perkara negatif daripada keyword 'Melayu Boleh'.

Ya, kita semua pengguna internet, yang bermahzabkan google search pasti sudah tahu. Bahan yang di bawa dari keyword 'Melayu Boleh' ini. Jadi inilah masanya untuk kita semua blogger Melayu membuat kerja sukarelawan, mungkin. Dengan membersihkan prasa kata 'Melayu Boleh' untuk generasi akan datang.

Jom pakat ramai-ramai sertai kontest SEO ini.



Syarat-Syarat PENYERTAAN :

Warganegara Malaysia
Blogger Blogspot/Wordpress/Joomla dan semua jenis medium Penulisan
Tulis Satu ENTRI dengan Keyword "Melayu Boleh"
Entri hendaklah tiada unsur-unsur perkauman, politik, lucah dan perkara seumpama
Entri tidak terlalu panjang dan tidak terlalu pendek
Hendaklah ditulis dalam BAHASA MELAYU/INGGERIS (ikut kesesuaian)
Buat dengan kreatif dan bercirikan SEO.
Jangan meniru entri orang lain.
PENAJA DILARANG KERAS MENYERTAI CONTEST INI
TEKAN NI ENTRI CONTOH : {KLIK SINI}LIKE PAGE BERITAKAKI ONLINE - {Like Page}
*Syarat akan berubah dari masa kesemasa

Tarikh SUBMIT ENTRI :

Tarikh untuk menghantar ENTRI anda ialah pada 12 Jun - 12 Julai (1 Bulan). Contest ini akan berlangsung selama 2 bulan iaitu sehingga 12 August. Peserta yang hantar lebih dari tarikh ditetapkan (13 Julai - 12:01am) akan dibatalkan.



Untuk maklumat lanjut sila klik sini: http://beritakaki.blogspot.com/2013/06/contest-seo-melayu-boleh-bermula.html#ixzz2WKyVx5z6